Monday 6 November 2017

The fantastiska stealth forex trading system


Forex Trading Forex Signal Forex eBook Forex Trading Forex Kalender Ta reda på vad som finns i Kalender idag. Grundläggande Ta reda på den grundläggande analysen idag. Månadsartiklar Läs de månatliga artiklarna här. Preffered Mäklare Mig Investering, FXCM, ACM Forex, CMS Forex, CMC Marknader, Forex GFT Forex, InterbankFX. Metatrader 4 Forex Brokers Ta reda på några metatrader mäklare. Indikator Metatrader 4 Bunch samlingar av Forex indikator för Mt4. Expert Advisor (EA) Metatrader 4 Bunch samlingar av Forex Expert Advisor (EA) för Mt4. Forex Signal Forex eBook Forex Essentials Valuta Trader Enkel Forex Solution Forex Profits Forex Vetenskap System Lönsam Trend Forex Trading System Forex Trading Machine TraderBO Avvikelse System Institutional Forex System FXBlaster Den ABCD Secret Mönster av Sundep Bilkhu 123System Forex Scalping eBook System Forex Trading med Candle Stick och mönster 1 Forex Trading med Candle Stick och mönster 2 Amazing Forex System Den Amazing Stealth Forex Trading System Momentum Trend Trader Forex Trading Strategi Forex Money Management FUTURES FX MARKNAD FÖREDRAGT 80 Trading Strategier För Forex Elliott Waves Kurs Elliott Waves Genom Rich Swannell Elliott Wave Princip Mastering Elliott Waves Murray Math Trading Hur jag gjorde 2 miljoner dollar på aktiemarknaden Systemoption Trading BetOnMarkets Tricks (eBooks) Stock eBookForex Strategies Forum Hej alla Jag skulle vilja dela med mig av resultaten från Stealth Forex Trading System och fråga om det finns fler av oss som försöker systemet. Systemet är väldigt enkelt att använda, har 4 indikatorer för metatrader4 och 4 metoder, du kan använda allt eller välja vad som passar dig. Sätt det inte gratis, så utan indikatorer och regler kan jag inte förstå dig mer. Jag har en blogg där jag skickar mina dagliga resultat men jag är inte säker på att jag kan posta jag här (om administratören säger ja det gör jag) Jag har använt massor av system innan, några av dem är mycket dyra men värdelösa, smyg är annorlunda, spara du från många falska outs. För mig finns det inget bättre verktyg än smyg. Jag använder scalping-metod Im endast trading GBPUSD-par, från 06:00 till 10:00 GMT, hade inte en förlustvecka ännu. De flesta dagar jag slutar med en handel på morgonen från 10-30 pips vinst och jag hade inte mer än 2 förluster i rad. Vänligen skicka dina resultat om du använder den. Tack. Ha en bra handel Bilagor exempel på kort handel med 28 pips vinst Stealth Forex Trading systemet använder GRATIS Metatrader Mt4 diagrammen och behöver inte köpa separat kartläggning information i sig är mycket ekonomiskt. Systemet är väldigt välorganiserat och användarhandboken är lätt att läsa. Det finns bruksanvisningar till 4 olika handels stilar. Du kan välja varianter av position trading, scalping marknaden och till och med en speciell strategi som används med Bolinger Band kallas Stealth Creamer. Stealth Creamer baseras endast på USDJPY-paret. Det var inte så lätt att få en bra översikt över denna metod. Jag är intresserad och började googlesearching. En artikel från en av författarna här Kod: Välj alla searchwarpswa151086.htm Kod: Välj alla De fem hemligheterna i framgångsrik Forex Trading Postad: onsdag 25 april 2007 av Martin Bottomley stealthforex Jag tror att jag hade bättre börjat genom att klargöra att det verkligen finns är inga hemligheter till handel på valutamarknaden, men det finns vissa saker som framgångsrika handlare gör att misslyckade handlare inte gör och vice versa. Det verkar vara ett väl etablerat faktum att 95 av alla de som handlar i forex förlorar några eller alla sina investeringar medan en liten andel av handlare gör en väldigt snygg avkastning. Varför är det här Om vi ​​kunde göra en detaljerad studie av varje framgångsrik näringsidkare, skulle vi tycka att det finns en gemensam tråd som löper genom dessa människor. Detaljerna som vi kan ta från den här tråden kan anses vara de fem hemligheterna av framgångsrik Forex trading. Så här är den första secretquot. Framgångsrika Forex Traders älskar att handla. De älskar allt om handel. De älskar att studera, planera, scheming, väntan, förväntan, verkställandet, resultatet, atmosfären och naturligtvis älskar de att tjäna mycket pengar. Dessa handlare talar, äter, sover och drömmer handel. Det är inte ett jobb. Det är ett sätt att leva på. De gör inte det bara för pengarna I min Forex Trading-verksamhet är en mycket vanlig fråga som jag blir frågad hur du övervinnar tristessen att sitta fast framför datorn hela dagen. Svaret är givetvis att jag inte hittar det tråkigt. Jag älskar handel och om jag inte gjorde det skulle jag hitta ett annat sätt att leva. Nästa secretquot är emotionell kontroll. Framgångsrika handlare har lärt sig förmågan att handla utan känslor. Det betyder inte att de inte bryr sig om resultatet av sin handel, tvärtom. Framgångsrika handlare handlar alltid för att vinna, men de låter inte sina känslor spela en roll i processen. De tittar bara på de kalla hårda faktana och sedan handla eller vänta. Framgångsrika näringsidkare accepterar också att det kommer att bli både att vinna och förlora affärer och de behandlar båda med samma brist på känslor. Nästa secretquot är att ha ett system. Nu spelar det ingen roll vilket system du använder så länge det producerar mer och större vinnande affärer än att förlora dem. Detta hänvisas till i handelscirklar som en kantkvoten. Om du inte har en kant, rekommenderar jag starkt att du överväger det handelssystem som jag co-utvecklade kallat The Amazing Stealth Forex Trading System. Den är tillgänglig från webbplatsen: stealthforex Det näst sista sekretessbeloppet är att vara disciplinerad. Det innebär att självdisciplinen ska sitta i planen. Det finns en stor maxim i handeln. Planera handeln och handla planen. Om du har ett vinnande system, se till att du har disciplinen att hålla sig till reglerna exakt. Den slutliga sekretesskatten är att ha tillräckligt med pengar för att handla säkert. På många sätt borde detta vara REGELNUMMER ONE. Fler människor misslyckas med att tjäna pengar när de handlar på valutan genom otillräckligt handelskapital än för någon annan anledning. Vid handel är det viktigt att följa strikta penninghanterings - och kapitalskyddstekniker. Penninghantering måste vara en integrerad del av något bra handelssystem, och du bör självklart aldrig handla med pengar som om du förlorat skulle orsaka dig eller din familj ekonomiska svårigheter. Om du kan ta ombord och lära dig dessa inte så hemliga hemligheter, finns det ingen anledning till varför du inte borde vara med i ledarna för framgångsrika valutahandlare. Martin Bottomley är medstifter av Stealth Forex Trading Systems och en full tid valutahandel. Besök: stealthforex Jag har varit finansiell handel, på och av, i ungefär tio år. Under den tiden har jag gjort och förlorat mycket pengar. Det är ingen tvekan om det, handel är det enda sättet som den genomsnittliga personen står inför en chans att bli rik. Forex - eller valutahandling - är mycket modernt just nu och mycket publicitet har skett till 39Expert Advisors39 eller EAs. Påståendet är att de gör dig rik medan du sover men verkligheten är att de är mer som att göra dig sönder. Sannan är att Forex är mycket riskabelt och du hittar andra instrument som olja mycket lättare. Faktum är att det system som jag mest rekommenderar skulle vara min egen RichLazyTrader som övervinner alla fallgropar i samband med Forex day trading. Stealth Forex fungerar lite som en expertrådgivare men som programansvarig kommer att berätta att det finns inga saker som automatiska rikedom när det gäller Forex. Det består av fyra indikatorer som du laddar in i MetaTrader 4 (länk till en gratis , evig demoversion) och en akustisk alarmgizmo så att du inte behöver limmas till skärmen hela dagen. Här visas en varning för EURUSD. Det kommer att ge en varning för något eller alla valutapar med ett diagram. Tricket är att välja rätt par om du vill ha bra vinster. Min Ultimate Stealth Guide kommer att berätta för dig detta och mycket mer uppdaterat för att inkludera mer långsiktig handel. Mindre kartläggning som behövs. Nedan visas en skärmdump som visar hur det ser ut i åtgärd. Indikatorn 39Stealth Earlybird39 producerar faktiskt köp och säljer pilar över och under ljusstakarna på diagrammet. I sig är dessa ganska bra och fungerar bättre än någon annan indikator som jag har sett. Det är emellertid lätt att producera handelssignaler - problemet är att för många visar sig vara falska. Så innehåller Stealth System även tre andra indikatorer som du kan se nedan och alla dessa måste vara överens om innan vi handlar. I praktiken visar de sig vara oerhört framgångsrika med mycket, mycket få förlorare. Du kan hitta recensioner av det här systemet på andra ställen på webben som hävdar att indikatorerna är bara de standard som finns tillgängliga var som helst. Det här brukar referera till tidigare versioner men är absolut inte sant för den senaste versionen av version 10,0. Jag har hittat anpassade indikatorer som kommer nära, men de lilla röda och gröna pilarna är unika exakta. Till exempel, i veckan innan jag skrev detta gav jag mig 29 handelssignaler, varav endast 2 gjorde en liten förlust. Det är verkligen otroligt - det vanliga resultatet är i genomsnitt ca 2 av 3 vinnare, där vinstvinsten överstiger genomsnittskvoten. Självklart är det inte helt svart och vitt 39 ut ur lådan39 av tre skäl. För det första behöver du viss erfarenhet av att välja de goda affärer, eftersom alla indikatorer inte är överens på samma gång, men jag har funnit att de fortfarande arbetar inom en viss marginal på båda sidor. För det andra har omfattande testning visat mig att Stealth Forex System fungerar bäst på ett visst fyra valutapar (inklusive det uppenbara och rekommenderade EURUSD). För det tredje handlar jag bara från 15-minutersdiagrammet medan Stealth-systemet beskriver handeln här och två andra sätt. Handlarna varar mellan 30 och 240 minuter. All denna information är min Ultimate Stealth Forex Guide. Bottom line är I39m mycket imponerad av detta system och lika imponerad av stöd från Martin och Virginia - jag skickade dem bara en gång innan jag köpte den, men alla säger att de svarar snabbt och är till hjälp. Ta bara mitt ord för det, kolla vad andra människor har att säga på Internet. Om du verkligen vill sluta med ditt jobb och tjäna pengar hemifrån med liten huvudstad, så är det säkert. Jag rekommenderar att alla som köper det här systemet får min omfattande, 33-sidiga Stealth Forex Ultimate Guide e-bok. Det här beskriver den bästa användningen av Stealth-systemet, inklusive vilka är de mest framgångsrika fyra valutaparna att handla, hur man läser indikatorerna till bästa fördel och innehåller också en klickmall för att automatiskt ställa in dina diagram så att de ser så snygg ut som ovanstående Innehåller också min metod för handel med guld med Stealth System. Denna guide kommer definitivt att se till att du ger mer vinst - det är väl värt det extra 29.95 eftersom det kommer att öka vinsten enormt. Stealth Forex-systemet kommer att kosta dig 199,00 men du kommer att göra det tillbaka och mycket lättare. Läs mer om min Ultimate Stealth Forex Guide e-bok: Klicka här för att köpa Stealth Forex System 2013 Stealth-resultat med detta system Januari Resultat 3,780 pips vinst. Februari resultat 3 940 pips vinst. Marsresultat 3,189 pips vinst. April resultat 4,025 pips vinst. Maj resultat 3640 pips vinst. Juni resultat 2970 pips vinst juli resultat 3,840 pips resultat augusti resultat 2,880 pips resultat september resultat 3,450 pips resultat oktober resultat 2,190 pips vinst (udda månad) november resultat 3,630 pips resultat december resultat 3,190 pips vinst (ingen handel över XmasNew Year) Dessa resultat är så högt eftersom de inkluderar alla åtta som vi handlar och i 24 timmar, 5 dagar i veckan (omöjligt för en person). Jag slutade lägga ut ytterligare resultat eftersom det borde vara klart konsekvent vinst är tillgängligt Jag använder nu också mitt eget Forex-program, RichLazyTrader

No comments:

Post a Comment