Thursday 30 November 2017

Forex warrior ea fri


Ansvarsfriskrivning och Riskvarning. Vänligen läs. Riskvarning. Handel med utländsk valuta på margin ger en hög risknivå, och kanske inte är lämplig för alla investerare. Den höga hävstångseffekten kan fungera mot dig såväl som för dig. Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, nivå av erfarenhet och risk aptit. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Ansvarsfriskrivning All information som publiceras på denna webbplats är av vår åsikt och våra besökares uppfattning, och kanske inte återspeglar sanningen. Använd din egen goda bedömning och sök råd från en kvalificerad konsult innan du tror och accepterar all information som publiceras på denna webbplats. Vi förbehåller oss också rätten att ta bort, redigera, flytta eller stänga ett inlägg av någon anledning. Annonser Varning Annonsannonser visas på hela webbplatsen. Vissa sidor på webbplatsen kan innehålla affiliate länkar för produkter. Dessa annonser och oror återspeglar inte yttrandet, godkännandet eller samförståndet från denna webbplats eller tillhörande parter. FPA-recensionerna påverkas aldrig av reklam. Vissa annonser kan innehålla potentiellt vilseledande eller oförutsedda fordringar och information som kan misslyckas med att avslöja risker och andra viktiga överväganden som är inblandade i spekulativ handel. Spammare varnas Om du spamar forumet eller recensionerna för FPA, förbehåller vi dig rätten att redigera ditt inlägg på något sätt som vi gärna gör dig rolig. Genom att spammar oss godkänner du eventuella ändringar vi gör och tar inga rättsliga eller andra åtgärder mot FPA eller dess medarbetare för allt vi gör med eller med din skräppost. Villkor Sekretess Annonsera Kontakta oss Om ForexPeaceArmy har annonser och affilierade relationer med några av de företag som nämns på denna sida och kan kompenseras om läsare följer länkar och registrerar sig. Vi är engagerade i en rättvis hantering av recensioner och inlägg oavsett sådana relationer. kopiera Copyright ForexPeaceArmy. Alla rättigheter reserverade.8482Forex Fred Armé, ForexPeaceArmy, FPA, och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter reserverade enligt amerikansk och internationell lag. Forex Peace Army är beroende av bannerannonsering för att hålla den fri för alla. Du kan också hjälpa till - snälla överväga att inaktivera AdBlocker medan du surfar på vår webbplats. Tack från vårt handelsföretag :-) ForexWarrior Review Besök webbplats Hej lata Traders Här är min senaste rapport om denna robot. Min slutsats: det fungerar bra när jag kontrollerar det ett par gånger varje dag. Då gör det bra pengar. Upp till 7 per dag. Men jag var på semester i 2 veckor. Min dator stängdes av, eftersom min internetleverantör skär mig bort var 24: e timme. Så det fanns ingen anledning att få systemet att springa. Alla löpande affärer hade en TP och en SL. Vad kan gå fel Överraskningen kom när jag började min MT4 efter semestern. 67 av mitt balans var bortblåst. Jag lärde mig den här lektionen och köpte en iPad för att kontrollera min handel, även när jag inte är hemma. Jag kan bara rekommendera detta till er alla, speciellt nybörjare. Men eftersom denna robot bara var nummer 30 på FPA EA-testlistan, väntade jag på att köpa en annan robot som är en av de första 10 som körs under en längre period med bättre resultat. Nu kan du hitta mina EA-rapporter på Sirius Pro Systems som är nr 5 i ögonblicket, när du tar bort allt detta f. ing DEMO-test. Demotester bör förbjudas från den här listan. Ett resultat av ett EA på ett demokonto berättar ingenting om EAs prestanda på ett riktigt konto. Och vem vill spendera pengar till ett EA som bara körs på ett demokonto, medan det blåser av ditt riktiga konto. Det här är allt på den här roboten. Jag hoppas att jag kunde hjälpa dig 2013-04-20 5Star Hello Lazy Traders Nu kommer den första månaden med Forex Warrior EA Robot till ett slut och jag kommer med en sammanfattning. Jag är fortfarande nöjd med den här roboten. Men jag gjorde några förändringar: 1. Jag kör det här halvautomatiserat nu: Krigaren öppnar handlarna och när jag är ute och ser en handel med ca 10 pips eller däröver vinner jag det manuellt. Naturligtvis, när jag inte är i närheten eller när jag sover, fungerar roboten helt automatiserad. 2. Jag gjorde vissa ändringar i inställningarna. Jag gillar inte marginalvalen. Det innebär att när krigare förlorar en handel börjar det en ny handel med högre parti storlek. Detta kan enkelt blåsa bort ditt konto. Jag börjar med 0,01 partier och jag såg en handel med 1,4 delar. Om en sådan handel eller 2 av dem går fel hejdå, farväl mina pengar. Därför gjorde jag följande ändringar i Warriors-inställningarna: var jag såg ordet LOTMULT (totalt 3 gånger) ändrade jag värdet till 1,0. och LOTFIX True. Detta håller partiet fast i vad jag vill och inte vad roboten betyder. 3. Jag kör detta EA nu på 5 (fem) diagram: GBPUSD, EURUSD, USDJPY, AUSUSD och AUSNZD. Jag tror att det här valet av valutapar gör roboten till jobbet 24 timmar om dagen. Jag vet att det lå oerhört, men med bara 2 par gjorde jag redan 6 PER DAG. Nu med 5 par kommer jag lite över 10 PER DAG. Jag trodde att jag får mer med 5 par. Men nu kan jag se att denna EA är konstruerad för GBDUSD och jag kör fortfarande den här roboten på de mycket låga riskinställningarna: 0,01 mycket, ingen marginalgalning alls. Jag meddelar dig när jag gör några ändringar eller kommer tillbaka om 4 veckor igen. Många lyckliga affärer 2013-04-03 5Star Hej Lazy Traders Jag lovade att hålla dig uppdaterad. Forex Warrior går fortfarande bra Det här är de viktigaste nyheterna Nu fungerar den här roboten i 2 veckor på mitt riktiga konto. Det var alltid väldigt stilla på natten. Men jag köpte inte en robot som bara fungerar på dagsljus. Därför började jag också AUDJPY efter den första veckan. Resultatet är att vinsten fick upp till 7 på varje arbetsdag. BRA. Men igår gjorde roboten samma stora förluster Resultatet är nu att det bara gör en genomsnittlig 4,56 per arbetsdag. Det betyder att det kan vara upp till 1000 per år. Inte dåligt :) Med andra ord: Krigaren gjorde i två veckor 45 av startbalansen. Jag väntar en vecka innan jag börjar EURUSD-diagrammet med den här roboten. I allmänhet kan jag säga att jag kan rekommendera den här roboten. Men du kan också vänta med min nästa uppdatering. Lyckliga affärer till er alla 2013-03-22 Ingen betyg Hej igen lat köpmän Läs även min rapport nedan. För att informera dig om Forex Warrior vill jag säga att jag kör den här roboten bara på ett riktigt riktigt konto. Min precalculations för denna robot var 6 trades per dag. 1203 handlar 41,3 veckor 5 arbetsdagar per vecka 5,8 handlar per arbetsdag. Forex Warrior berättar på deras hemsida 2-5 branscher per dag. Men den här roboten kördes under de första 24 timmarna 15 framgångsrika affärer och bara en misslyckad. Detta är mycket mer än jag väntade. Jag håller dig uppdaterad. Lyckliga affärer till er alla 2013-03-21 Ingen betyg Hej lata handlare Jag har goda nyheter för dig. Först och främst vill jag tacka dig och Forex Peace Army för att undvika att förlora pengar med dina recensioner och hjälpa mig att hitta denna Forex Warrior EA (Robot). Jag spenderade (eller bättre: Löste) mycket pengar när jag letade efter den heliga graden av Forex trading. Det här är anledningen till att jag tar dig tid att berätta om mina erfarenheter med den här roboten. Jag köpte den här roboten igår. Efter några minuter fick jag ett mail från dem för att vidarebefordra köpkvittot och mitt kontonummer (inte namnet) hos min mäklare. Några minuter senare fick jag meddelandet att mitt kontonummer är godkänt. Här måste du veta att den enda licensen till Warrior endast gäller för ett konto. Du kan ändra kontot när du vill, men du måste informera Forex Warrior Team via mail. På deras hemsida får du informationen om att du får 40 rabatt på en annan licens. Cirka en timme senare fick jag ett mail med en länk till nedladdning. Här laddade jag ner en rar-fil. Jag måste erkänna att installationen av denna robot inte var så enkel som de berättar på deras hemsida. Varför erbjuder de inte en egenutdragande fil Men efter att jag släppte den här filen hittade jag en installationsfil och installerade Warrior. Efter att ha startat mina mäklare MT4 hittade jag Forex Warrior och lade den på mitt GBPUSD-diagram med dra och släpp. Jag gjorde inga ändringar i inställningarna och klickade på OK. Efter några sekunder startade Warrior åtgärder. Det ställde en köp och en sälja handel samtidigt och och placerade en köp - och säljbegränsningsorder. Som jag berättade förut förlorade jag mycket pengar med att prova EA och robotar. Några handlade inte alls. Andra tömde mitt konto Ingen av dem började handla som denna Warrior. Redan 2-3 timmar senare stängde den första framgångsrika handeln. Här gjorde jag min första ändring i robotinställningarna: Jag bytte partiet från 0,01 till 0,02. Nu, cirka 24 timmar senare, gjorde denna robot redan 6 av mitt balans. Vilken framgång Denna robot förlorar också affärer. Ingen, även de bästa handlarna kommer inte vinna 100 av sina affärer. Denna robot ger mer vinst än förlust. För mig är detta hemligheten för framgång. Jag handlade med eToro ett tag och kopierade experthandlare med god framgång. Men dessa experter är människor. För en eller annan anledning ändrar de sitt handelsbeteende och de slösar med sig alla sina pengar och mina. Jag antar att en robot inte gör det här. När jag letade efter en lämplig EA letade jag efter följande detaljer: 1. Levererar säljaren ett test på ett riktigt konto. Du kan glömma alla EAs med ett demo-test. Verkliga och Demo-konton är helt olika. Se bara på BMMAX Power EA, som är No.1 på FPAs EA Test. De hävdar att de visar sina mycket bra resultat med ett live-test. Men när man klickar på sina diagram på deras hemsida kan man se det lilla ordet demo. 800 dollar för denna falska Detta är en bluff 2. Hur länge är det här riktiga testet som körs. Ju längre, desto bättre 3. Hur många affärer exekverades under denna period Ju fler branscher desto mer kan ses över och bevisa ett stabilt handelsbeteende. 4. Hur många affärer kan jag förvänta mig per dag? Jag antar ju desto bättre desto bättre. 5. Hur många affärer är framgångsrika Ju ju ju närmare 100, desto bättre 6. Vad är den genomsnittliga vinsten och lösan och den största vinnaren och lösare handel Här borde det givetvis vara vinnaren högre än den lösare. Fx, en robot är värdelös, när den gör 10 framgångsrika affärer med 1 dollar vinst för varje och en misslyckad handel där den förlorar 348 dollar. 7. Vad är den förväntade vinsten för de kommande 12 månaderna Ju högre desto bättre Här beräknade jag provets längd och beräknade det upp till ett år för att jämföra resultaten. Här fick jag reda på att vinstfaktorn inte berättar något om en robot. 8. Hur många recensioner (bra eller dåliga) kan jag hitta 9. Och slutligen: Säkerställer säljaren en Money Back-Guarantee (MBG) helst via Clickbank Du kan se att det här är mycket information. Därför startade jag en Excel-fil för att kanalisera alla dessa data. Efter att jag avslutat min granskning borde jag ha köpt Forex Growth Bot. Den högsta vinsten p. a. väldigt långt riktigt test - och medelpris med MBG via Clickbank. Men dina recensioner och kommentarer hjälpte mig att behålla mina pengar. Nästa intressanta EA är JPY EA: näst högsta vinsten i ett år, cirka 30 branscher per dag, MEN: inte ens 2 veckor på ett riktigt konto, priset på 400 dollar utan MBG och dina negativa kommentarer hjälpte mig att hålla mig borta från den här roboten. Men jag kommer att spåra denna robot under en längre period. Denna Forex Warrior robot är inte den billigaste på marknaden. Men de erbjuder en tre månaders licens för 60 dollar (moms) och efter att ha betalat det fyra gånger (ett år) får du obegränsad licens. Mycket rättvis Eller betalar du 239, - Dollar (moms) på en gång. De erbjuder på båda sätten en 30-dagars pengarna tillbaka-garanti. Så kan du prova det för en anständig risk. Jag tror, ​​när någon erbjuder en sådan betalningsförordning, vet de att de erbjuder en bra produkt. Denna EA hade den tredje högsta vinsten p. a. den tredje längsta riktiga testperioden och den tredje högsta antalet genomförda affärer och femte högsta handel per dag resultat. Förhoppningsvis fortsätter den här roboten som den gjorde de första 24 timmarna. Mitt nästa steg är att testa det på EURUSD-diagrammet. Jag lovar att hålla dig uppdaterad. Lyckliga affärer till alla erForex Warrior EA Kategori Advisor. martingale valutapar. EURUSD, GBPUSD, NZDUSD, AUDUSD, EURGBP8230 Typ av inmatning. marknadsordrar Insättningskrav: från 10 000 för USD (EUR) konton med minst 0,01 från 1,000 för konton med minst 0,1 från 100 procent konton med minimalt lot 0,01 Forex Warrior är en martingale näthandlare. Den ligger kvar på marknaden 100 av tiden och handlar samtidigt i båda riktningarna (lång och kort), vilket ger en säkringseffekt när marknaden trender. De affärer som öppnats av Forex Warrior i en given riktning (longshort) är grupperade ihop. En sådan grupp av branscherna kallas en korg. Den första handeln i korgen öppnas av en marknadsorder. Om priset rör sig i handelsriktningen är handeln avslutad med vinst. Om priset rör sig mot handeln, lägger Forex Warrior nya affärer i korgen. Hela korgen kommer att stängas i vinst vid återkallande av priset. De på varandra följande affärer som läggs till i korgen kallas nivåer. Alla affärer i korgen har samma TP-värden, så när priset når TP-värdet stängs hela korgen samtidigt och en ny korg öppnas. Varje ny nivå av korgen, som börjar med 3: e nivån, öppnas med ökad lotstorlek jämfört med storleken på föregående nivå. Den faktiska partikelstorleken beräknas från baspartiet (det vill säga partiets storlek på 1: a nivån) genom att använda den användarvalbara lotmultiplikatorn. Genom att öka lotstorleken på de på varandra följande nivåerna, kan Forex Warrior framgångsrikt arbeta i motströmsregimen och stänga kurvan med vinst så snart trenden återhämtar sig med det belopp som ges av TP-värdet. Alla affärer av Forex Warrior har vinst och slutförlustnivåer. I sin grundläggande design, Forex Warrior stannar kvar på marknaden 100 av tiden, som drar nytta av zigzagrörelsen av priset. Den är utformad för att arbeta samtidigt i både långa och korta riktningar, vilket fördubblar vinsten på den sträckta marknaden och ger en säkringseffekt när marknaden trender. Om din mäklare ställer kravet No Hedge, tillåter endast KÖP eller SÄLJ order på en viss tid, kan du tvinga Forex Warrior att bara arbeta i en riktning (genom att ställa in flaggor FlagStopBuy FlagStopSell to TRUE). I det här fallet kan du använda två kopior av Forex Warrior, som arbetar i de två olika riktningarna på två olika konton. För användare som föredrar en konservativ handel har Forex Warrior ett alternativ att öppna en ny korg endast i riktning mot den globala trenden (för denna flagga bör OpenOnlyOnTrend ställas in på TRUE). Medan handel samtidigt i båda riktningarna tar Forex Warrior hand om marknadsförhållandena. När en trendmarknad detekteras, justeras basvolymen för den nya korgen och TP-värdet för individuella nivåer i enlighet därmed. Som vanligt får läsarna av vår blogg specialpriserbjudanden. Istället för det vanliga priset på 239 betalar du 179, vilket sparar 60. Köp Forex Warrior EA med 25 rabatt. Vi accepterar även direkta överföringar av WebMoney, PayPal, Skrill. För detaljer, kontakta oss via supportforexwarrior eller använd kontaktformuläret förexwarriorcontacts. Ange: Rabatt ARGOLab. Obs: Antalet kuponger är begränsat Huvuddragen i Forex Warrior: Forex Warrior är en Grid Trader, som stannar kvar på marknaden 247 och handlar samtidigt länge och korta med en noga utvald martingalebaserad strategi. Handlar läggs till i korgen genom att vänta på köp LimitSell Limit-order. Användning av pågående beställningar säkerställer kurvets perfekta struktur och undviker glidande handelsorder under snabba prisrörelser. Forex Warrior analyserar marknadsförhållandena och anpassar handelspartier och takeprofitnivåer enligt huvudtrendens riktning. Denna unika handel med trendfunktionen gör det möjligt för Forex Warrior att maximera vinsterna och minimera neddragningen. Alla handelsorder som öppnats av Forex Warrior tilldelas individuella stopplöshetsnivåer. Forex Warrior har ett stort sortiment av säkerhetsfunktioner som bygger på säkerhet, vilket gör att du kan justera handelsrisker enligt dina personliga preferenser och skydda ditt kontobalans i händelse av oro på marknaden. Forex Warrior är en av de få robotarna som visat sig vara lönsamma under en lång period av live trading. Lita inte på ord, titta med egna ögon På prestationssidan kan du se många riktiga pengarövervakningar, varav några körs live i ett år nu. Att dessa är kontanter med riktiga pengar bekräftas av den oberoende tjänsten myfxbook. Du kan också se detta från uttag av pengar från kontona. Forex Warrior in action: Det sägs att en bild är värd tusen ord. Här kan du se Forex Warrior i handlingshandelsstrategi Forex Warrior: Forex Warrior är en Grid Trader. De affärer som öppnats av Forex Warrior i en given riktning (longshort) är grupperade ihop. En sådan grupp av branscherna kallas en korg. Den första handeln öppnas av en marknadsorder. När korgen är öppen använder Forex Warrior KÖP LIMIT SELL LIMIT order för att lägga till nya affärer i korgen. De på varandra följande affärer som läggs till i korgen kallas nivåer. Alla affärer i korgen har samma TP-värden, så när priset når TP-värdet stängs hela korgen samtidigt och en ny korg öppnas. Varje ny nivå av korgen, som börjar med 3: e nivån, öppnas med en ökad lotstorlek jämfört med storleken på föregående nivå. Den faktiska partikelstorleken beräknas från baspartiet (det vill säga partikelstorleken på den 1: a nivån) genom att använda den användarvalbara lotmultiplikatorn. Genom att öka lotstorleken på de på varandra följande nivåerna, kan Forex Warrior framgångsrikt arbeta i motströmsregimen och stänga kurvan med vinst så snart trenden återhämtar sig med det belopp som ges av TP-värdet. I sin grundläggande design, Forex Warrior stannar kvar på marknaden 100 av tiden, som drar nytta av zigzagrörelsen av priset. Den är utformad för att arbeta samtidigt i både långa och korta riktningar, vilket fördubblar vinsten på den sträckta marknaden och ger en säkringseffekt när marknaden trender. Om din mäklare ställer kravet No Hedge, tillåter endast KÖP eller SÄLJ order på en viss tid, kan du tvinga Forex Warrior att bara arbeta i en riktning (genom att ställa in flaggor FlagStopBuy FlagStopSell to TRUE). I det här fallet rekommenderas att du använder två kopior av Forex Warrior, som arbetar i de två olika riktningarna på två olika konton. För användare som föredrar en konservativ handel har Forex Warrior ett alternativ att öppna en ny korg endast i riktning mot den globala trenden (för denna flagga bör OpenOnlyOnTrend ställas in på TRUE). Medan handel samtidigt i båda riktningarna tar Forex Warrior hand om marknadsförhållandena. När en trendmarknad detekteras, justeras basvolymen för den nya korgen och TP-värdet för individuella nivåer i enlighet därmed. Forex Warrior har ett bra sortiment av funktioner som gör det möjligt för näringsidkaren att justera risker enligt de personliga preferenser och för att skydda kontosaldot. Först och främst är dessa alternativ för att ställa in den maximala drawdowngränsen som tillåts i handeln. Med variablerna MaxDD och MaxDDPerCent kan vi ange den maximala tillåtna nedräkningen i basvalutaenheter och i kontosaldot. Det här är ett sätt att välja den del av kontot du vill riskera i din handel. Forex Warrior behöver använda en stor del av ditt konto för att handla, men det bör inte gå utöver 50 av kontot om du använder lämpliga inställningar och pengar. Forex Warrior har ett inbyggt säkerhetsförfarande som kontrollerar innan den nya nätnivån ställs in, att det tillgängliga beloppet är tillräckligt för att placera den nya ordern och för följande pris flyttas mot korgen till nästa nätnivå. Om så inte är fallet kommer den låga aktieflaggan att ställas in och inga nya nätnivåer öppnas i den här korgen. Denna procedur är avstängd genom att ställa in variabeln CheckEquity TRUEFALSE. Alla beställningar i korgen har individuella Stop Loss-nivåer (SL). Om trenden fortsätter mot korgan under lång tid kommer de enskilda SLs automatiskt att stänga de äldsta handlarna i korgen, vilket har liten chans att vinna vinst och bara öka den totala nedräkningen. Förutom de enskilda SLs för varje order har Forex Warrior möjlighet att tilldela Stop Loss-nivån för hela korgen. Det här alternativet är aktiverat av variabeln BasketStopLoss. Denna variabel sätter upp SL av högsta nivån på korgen (specificerad av MaxGridLevel-variabeln). Det här alternativet stänger hela korgen om priset når en viss punkt mot korgen. Detta är ett annat sätt att kontrollera den maximala upplåningen som tillåts i handeln. Välj något sätt att betala

No comments:

Post a Comment